31.12.2008

Happy new year



Moikka moi :) Istuskelen tääl kotona kasvonaamio naamassa ja ootan et sauna vapautuis :) Sen jälkee meillä onki ruokaa, tortillas, nam :) Joo eli nyt onki taas uusivuosi, voi kuinka aika kuluuki äkkiä. Nyt illalla meen Julialle, ja ootan sit et rakas Jemppu pääsee töistä kl 24. Sit me aateltiin änkee baariin ja semmosta. En edelleenkää tiiä mitä laittaisin päälle mut ehkä se selviää tässä jossai vaiheessa. Toivottavasti teillä kaikilla on oikeen mukava uudenvuodenaatto ja toivotan teille Hyvää uutta vuotta 2009 :)

Hejsan svejsan :) Sitter hemma med ansiktsmask i ansiktet och väntar att bastun blir ledig :) Efteråt blir det mat, tortillas, mums :) Nu är det då nyårsafton igen, tiden går så snabbt. På kvällen skall jag till Julia och därefter väntar jag att kära Jemina slutar jobbet vid tolvslaget. Sen blir det nattlivet. Vet inte ännu vad jag skall klä på mig men kommer säkert på ngt. Hoppas ni alla har en riktig trevlig kväll och jag önskar er Gott nytt år 2009 :) 


Happy new year 2009!! 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)