2.1.2009

2009 ensimäinen asu


Moikka :) En eilen oikee ehtiny kirjottaa joten oon täällä nyt :) Toivottavasti teijän uusivuosi sujui ongelmitta ja piditte oikeen hauskaa :) Ite voin kertoo minkälainen uusivuosi mulla oli.


Klo 19.30: Olin autolla joten heitin mamin ja papin mun serkuille ja siskon sen kaverille. Ite jatkoin matkaa Julialle, olin siellä pari tuntia, söin tosi hyvää ruokaa siellä jne. Sen jälkee lähin vielä kotona käymään


22-24: Istuskelin kotona, vaihdoin vielä mun mekonki, ja siistin meikkiä :D Tv:stä tuli Christina Aguileran konsertti, oli muuten tosi hyvä :) Olin kotona siks, koska Jempulla oli töitä keskiyöhön asti joten oottelin et se pääsis sieltä.

24.00: - - - > 2009, ja vuosi vaihtu. Missä olin sillon? kotonahan mä :D mut nojoo sen jälkee Jemppu soitti, ja lähettii kaupunkii.


00.20: Tultii kaupunkii ja mentiin jonottaan baariin sisälle pääsyä. Onneks paikan pomo sano että käteisellä voi maksaa ulkoa ja päästiin sit jonon ohi :D


00.30-3.10: Tanssittiin enimmäkseen ja siihenki tuli yllätys :D Oltiin tanssilattialla ja sit huomattiin että tanssittiin siinä Idols Agnesin kanssa, no mikäs siinä. :P


Tämän jälkeen mentiinki kotiin, joten iha kiva uusivuosi :)




Tässä on mun uudenvuoden mekko :) Ja samalla vuoden 2009 ensimmäinen asu:
Mekko (H&M), Vyö(en muista), Sukkahousut,Mustat peep toe pumps(Halonen)

Mitä mieltä ootte mun asusta, Hot or not? :D
Kerro säki mitä teit uutena vuonna ja miltä näytit :)

1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)