11.2.2009

Ansaittu futis-ilta?


Moikka :) Siis ihanaa, oon saanu valmiiks nyt sen enkku raportin jonka kaa kamppailin täs vähän liianki kauan. Ja arvatkaa mitä?! Pääsin läpi sen hotelli kurssin tentin ^^ Muy bien, oon nii ylpee. Nyt tuos o menossa Greyn anatomia, seuraatteko? Ite mulla o jääny se vähä sivuun kyllä mut voin aina sillon tällöin sitä kattoo.


Jäi vähä tää kirjotus ku kävin tuossa tiskaamassa ja siistimässä keittiön. Tuli jotai ihmeen kicksejä kaikesta siivouksesta ja semmosest :D Tässä aloin miettiin, onko jollai teistä ollu tänää potkijaiset? :) Mun kaverilla, Jeminalla o ainaki ja perjantaina se tulee taas tänne ^^


Nyt 22.45 tulee futista tv:stä, nimittäin Portugali-Suomi, pakko kattoo :D



Oon muuten iha rakastunu Leona Lewisin, Run kappaleeseen :) Ehdottomasti Leonan paras :)
Ootteko samaa mieltä? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)