4.2.2009

"Be careful what you wish for cause you just might get it"



Moikka :) Tulin kotiin pariks tunniks ennen ku joutuu taas raahautua kouluun :S Meil on semmone ruoanlaitto kurssi, mut ajotus sucks. En haluu olla kuuteen koulussa, ei kiinnosta :/


However, nyt mun pitää kertoo nii random juttu joka tapahtu eilen.





Ku oltiin eilen Jennan kaa kaupungissa, valitin että miks mä en saa lähtee ulkomaille, näin extempore. Nojoo, sit myöhemmin illalla puhuin mun kaveripojan kaa mesessä ja se päätti sit heittää kunnon jutun.





Meijän keskustelu ja se alotti kysymällä:





- Haluutko lähtee Viroon?


-ööh, miks nii? kysyin


-mulla on tämmöne lahjakortti


-no emt jos pärjäisin siellä yksin


-no et sä yksin meniskää vaa mun kaa


-öhh aijaa okei (mietin päässä, onko tää joku läppä)


-paitsi joo,sullahan on aika paljo koulua


-ei se mitää, kaikki pvät käy paitsi keskiviikot


-no sit millon ois hyvä?


-heti maanantaina?


-oota ku katon onko vapaata... joo koko nimi ja syntymä aika?


-anna... .... ....


-noni varattu on ja lähtö maanantaina aamu 8.00


- selvä homma





Ja sit puhuttii viel :D mut siis hauskinta tässä oli se että mä nimenomaan valitin että haluun ulkomaille :D Mut uskon et tulee oikee kiva pvä, ja mun mielest aivan mahtava yllätys :)


Siks sopiiki hyvin kuvaan "Be careful what you wish for cause you just might get it", niinku Pussycat dolls laulaa kappaleessa,When I grow up :P

Tallinaan siis maanantaina ^^

Nyt kysynki teiltä, mikä on ollu iha puun takaa oleva ehdotus jota ette ollenkaa osanu odottaa? Vai ootteko kenties toivonu jotain ja se onki toteutunu heti? :) Kertokaa ^^



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)