29.3.2009

V-loppu iloa ja naurua täynnä

Moroo :) Jemina lähti nyt puol 7 junalla ja oon nyt täällä kotona yksin ja chillaan. Aattelin että haluutte ehkä nähä vähä v-loppu kuvii :D





PERJANTAI:

Sit oliki eka kaupunki reissun aika. Mulla: Lasit (GinaTricot), Huivi (H&M), Takki (Ostettu Sardiniasta).





Ootettiin innolla junaa ja päätettii vähä sekoilla samalla :D On helppoo näyttää tyhmältä :D I like




Sit halusin mun puppelin yhteis kuvaan :P








LAUANTAI:



Hähää, busted Gemini :D Oon hyvä papparazzi ;)




Sit tuliki ilta ja sanoin Jeminalle että vähä vakavuutta kuvaan. Ensimmäinen oli vakava, toisessa päätettiin taas pelleillä :P




Tottakai halusin ottaa yhen kasvokuvan omasta naamasta, semmosen jossa näytän kumminki 1% verran ihmiseltä :P Päätin laittautua näi: Suoristin hiukset, leikkasin vähä otsista lyhyemmäks. Meikki: Paaaljon ripsaria ja nude huulet. Sit lopulta isot korvikset korviin lepattamaan.



Jenna oli kans ulkona meijän kaa ja oli pakko ottaa se ihana yhteis kuva :P Kattokaa mun ilmettä, oon riivatun näköne xD

SUNNUNTAI:

Hahha, tänää ku tultii kotiin Jeminan kaa nii löyty sen laukusta oikee tuore banaani :D
Harmi ku en ottanu kuvaa mun asusta mut voin vaikka ottaa myöhemin kuvan mun illan asusta :) Kirjottelen sit vielä myöhemmin, nyt siivouksen pariin :P Moro moro :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)