18.5.2009

Väsyttää

Hyvää iltaa kaikille! Oon taas vaihteeks tosi väsyny joten aattelin pikkuhiljaa lähtee unten maille :) Torstaina lähen taas Helsinkii ja sit saan mennä ulos vähä party party :P Jemina tulee kans mut se tulee vasta lauantaina joten lähen tanssiin Jennan kaa sit perjantaina, ihanaa ^^





Tältä se juhliminen näyttää välillä ku oon kehissä :D

Mä ja Jemina Maltalla 07 ;D





Viime vuonna Julialla ennen baariin menoa, kuvassa mä ja Mia :)


Hahah ette tiiäkkää mikä on mun lällällää liike, paitsi Jemina koska seki osaa tehä sen :D Alkoholilla ei tosin ollu mitää osaa eikä arpaa tässä kuvassa vaikka näytänki täys tollolta :P


Mä ja Jenna ennen ku lähettii bailaan, btw kuinka tyhmältä voi näyttää, näköjää osaan senki :P
08 mun yo juhlat :D Kuvassa Saija mä ja Jemina :P


Jälleen Malta kuvii :P

Maltalla mä ja Mari, kipparikalle elokuvan alueilla :P


Smiile ;D


Have you seen him ;)



Ja aina jossai vaiheessa naurattaa :D
Finska tjejerna Maltalla ;D Kyl oli hyvä reissu :)
Kertokaa teki mulle jostai hyvästä bailu illasta nii tiiän :D :) Mut nyt nukkuu, yöt :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)