20.7.2009

Boys are always boys

Sataa, sataa, sataa.. Mutta on lämmin. Haha teijän on aivan pakko saada kuulla tää juttu. Olin tosiaan eilen mun yhen kaverin luona kattomassa leffaa. Joo no tää mun kaveri todisti olevansa vaan perus jätkä. Päätti sit suudella mua ja sit oopsie, kertoki seurustelevansa. Joo arvatkaa oliko kiva fiilis mulla ku en ees tienny et sillä o tyttöystävä :S Onko teille käyny noin? Joo en oikee hyväksy tuommosta käytöstä varsinki ku ollaan frendejä. Btw mun selkä o iha paskana. Ai miks? Joo olin pelaamassa tuos viime viikolla tennistä 4 kertaa ja opin sit vihdoin hyvän näkösen syötön ja nyt selkä ei sit ollu samaa mieltä ja päätti olla kipee.
Det regnar, regnar, regnar.. Men det är varmt. Haha asså ni måste få höra en story. Jag var hos en kompis igår och kollade en film. Jo asså min kompis bevisade igår att han är en typisk kille. Han bestämde sig för att kyssa mig och sedan berätta att ooopsie, han har en flickvän :S Har detta hänt er? Asså jag accepterar inte sådant beteende speciellt när vi är vänner. Förresten har så jävla ont i ryggen. Vf då? Jo jag var förra veckan och spelade tennis 4 gånger och lärde mig en ny fin sörv stil och ryggen gillade tydligen det inte så bestämde den sig för att vara helt skadad och sjuk.


Nyt kyllä vähä kuvien aika:
Nu är det nog lite dags för bilder:




City outfit;
Paita/Tröja: Gina Tricot
Vyö/Bälte: Mamman/Mammas
Leggings: Gina Tricot
Sunglasses: H&M
Bag: Gina Tricot





Ostin Wet n Wild huulipunaa, tosi hyvältä näyttää ja edullinen oli :)
Köpte Wet n Wild läppstift, ser jätte bra ut och dessutom väldigt förmånlig :)




Jemina fiilisteli karpalo lonkerolla ja Jossu ei halunu kuvaan, tylsimys ;D
Jemina softade med lite long drink och Jossu ville inte vara med på bild, tråkmåns ;D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)