16.7.2009

Britney Spears in Helsinki

Aattelin kysyä semmosta et meneekö joku kattoon Britneyn keikkaa tänää? =) Mun pari kaveria on tänää menossa mut ite jäin tänne pohojoseen ku en halunu maksaa lipuista nii paljoo :D

Tänkte fråga ifall ngn av er drar idag och kolla på Britney i Helsingfors? =) Har några kompisar som ska ikväll och kolla men själv blev jag kvar här i norr då jag ville inte betala så mkt för biljetten :D

Eilen oli tosiaan Karon synttärit ja oli oikeen mukavaa. Mentiin Jossun kaa Karolle siinä 7 maissa illalla ja mä päätin sit syödä siellä oikeen kunnolla haha. Aina vaa ruoka mielessä. Oltiin siellä sit muutama tunti ja lähettiin sen jälkee baariin porukalla :) Siellä sit tanssittiin ja näinki vähä vanhoja tuttuja ja juttuja :D

Igår firade vi Karos birthday och vi hade riktigt roligt. Jag och Jossu drog iväg till Karo ungefär vid sju tiden på kvällen och där bestämde jag mig för att äta massor haha. Alltid maten som är i mina tankar. Vi var där ett par timmar och åkte sedan till nattklubben med en grupp av vänner :) Där dansade vi och jag såg en del bekanta och lite andra också :D



Saija & Joona :)


Eric & Birthday girl Karo :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)