10.7.2009

Christina Aguilera - My beautyqueen

Huomenta :) Kohta pitäis alkaa meikkaan ku lähen siskon ja Jeminan kaa stadiin ku siellä o markkinat.
God morgon :) Borde snart börja sminka mig när jag drar till stan med syrran och Jemina, marknad där idag.




Aloitan päivän Christina Aguileran kanssa, kuuntelemalla uusinta levyä.

Börjar dagen med Christina Aguilera med att lyssna på hennes nyaste skiva.



Keeps gettin better!

Että rakastan tuon naisen musaa ja lauluääntä! Mun idoli :)

Asså shit vad jag älskar denna kvinnas musik och hennes sångröst! Min idol :)



Albumin sisällä oleva kuva. Liian kaunis :)
Taget från min köpta cd album. För vacker :)
Mut nyt meikkaan :) Otan kuvia sit =)
Men nu dags för smink :) Tar bilder sen =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)