9.7.2009

Face wash


Aattelin näyttää teille tuotteita mitä käytän mun kasvoille ja sit mitä muita tuotteita tulee käytettyä aamuisin.


Tänkte visa er produkter som jag använder för mitt ansikte och vilka andra produkter jag använder på morgonen.



Aamulla/ På morgonen




Aluksi käytän Garnierin 3in1 meikinpoistoainetta ja kasvovetenä käytän valkoviinietikkaa. Toimii!!!
Först använder jag Garnier 3in1 Face wash och som ansiktsvatten använder jag vitvins ettika. Fungerar!!
Rakastan tätä dödöä, ihana tuoksu eikä jätä pulaan!
Älskar denna deodorant, underbar doft och lämnar dig inte i knipan!
Näytän kuvia sit myöhemmin sillä nyt lähen kauppaan siskon kaa :)

Visar bilder senare för nu drar jag till butiken med syrran :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)