7.7.2009

Life without Facebook

Ootteko kelannu minkälainen elämä teillä ois jossei teillä ois Facebookia? Ite en oo siellä enkä mitä luultavimmin sitä hanki, miksen? Koska mulla ei oo tarvetta olla siellä. Kaikki kaverit sanoo et mun pitäis hankkii se koska siellä ollaan yhteydessä, saa tietää mitä muille kuuluu ja löytää kadonneita tuttavuuksia. Okei, on se iha jees mut mitä ystäviä ne o jotka ei ota yhteyttä puhelimitse? Ite oon sitä mieltä et jossei mulle voida soittaa tai pistää viestiä nii antaa olla sit. Ei kaikki voi riippua yhestä naamakirjasta :D Yks asia ois kumminki fakta. Jos mulla ois Facebook, oisin riippuvainen eikä se oo aina nii hyvä asia :D Blogi riittää :D

Har ni nångång funderat på hur ert liv skulle se ut utan Facebook? Själv har jag ju inte Facebook och tror inte jag tänker skaffa det heller. Varför inte? Eftersom jag har ingen behov av att vara där. Alla kompisar säger att jag borde skaffa den eftersom man kan vara i kontakt med andra, fråga hur det är, och hitta lost contacts. Okej det är helt nice men vad är det för någo vänner som inte kan kontakta mig genom att ringa lr smsa? Om man inte kan kontakta mig via tel eller sms så låt bli då. Inte kan allt hänga på Facebook :D Men en sak som är säkert. Om jag hade Facebook, vore jag garanterat beroende och det är inte alltid en bra sak. Bloggen räcker för mig :D

Kysymys: Onko sulla Facebook? Jos on, miks? Jossei,miksei oo?

Fråga: Har du Facebook? Om du har, varför? Om du inte, varför inte?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)