15.8.2009

Työnteko vähentää koneen käyttöä

Huomenta päivää kaikille! Anteeks etten oo oikee ollu aktiivinen tässä vähään aikaan mut oon ollu nyt joka pvä töissä tuplavuorossa jne joten en oo ehtiny enkä jaksanu kirjotella. Tulin kymmenen jälkeen kotiin ja nyt oottelen tässä mun siskoa et se meikkkaa valmiiks ja lähetään sit kaupungille. Mun sisko täyttää 23 pvä nii mennää kattoon uusia puhelimia ku meillä molemmilla on alkanu Samsungit reistaileen. Ite saan sit puhelimen lahjaks syyskuussa.





God morgon alla! Förlåt att jag har inte vart så aktiv under senaste tiden men har nu jobbat varje dag och ibland gjort dubbeltur så jag har inte hunnit och inte orkat skriva. Kom hem efter kl 10 och väntar att syrran sminkar sig färdig så drar vi till stan. Hon fyller den 23 så vi ska kolla på nya telefoner eftersom vi båda börjar ha problem med våra Samsung mobiler. Själv får jag telefonen i september när jag fyller.

Kohta saan alkaa käyttään näitä ihanuuksia :)
Snart får jag börja använda dessa underbara skor :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)