28.9.2009

Hippie look today


Hola amigos! Oli nii isoja ongelmia nousta ylös sängystä tänä aamuna. Mä nimittäin valvoin kahteen ku tein Malvasia rypäleestä palautustyön ja deadline oli tänä aamuna. Sain kuitenki tehtyä sen valmiiks ja ehin rauhassa syödä ja laittautua aamulla. Btw mulla oli tänää semmone fiilis et haluun vähä kokeilla eri tyyliä nii nyt tänää oli semmone hippie look :) Mut oikeestaan tykkään kyl pitää esim. letitettyä pantaa :) Mitä mieltä ootte ite?

Hola amigos! Hade såå stora problem att stiga upp på morgonen. Jag vakade nämligen till kl 2 på natten eftersom jag gjorde ett enskild arbete om Malvasia druvan och deadlinen för arbetet var senast denna morgon. Men fick iaf gjort det klart och hann äta i lugn och ro och fixa mig på morgonen. Förresten, jag hade idag en sådan känsla att jag vill pröva på en annan stil och idag var det dags att vara lite hippie :) Men egentligen gillar jag att bl.a. ha flätad hårband :) Vad tkr ni?


Hippie look



















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)