22.10.2009

Congrats Anna!


Nonii onneks olkoon vaa mullekki :D Tulin äsken koululle ja sain tietää et meillä alkaa tunnit vasta yheltä. No kai täs joku tarkotus o ku kerran chillaan täällä jo nyt, varmaanki se et ehin lukee huomista matikan tenttiä varten :P Ja onneks Jennalla toimi aivot samalla tavalla ku mulla nii seki on ny matkalla tänne kouluun nii saadaan sit päntätä yhessä, how fun :D

Niice, grattis till mig själv :D Jag kom precis till skolan och fick veta att vi börjar först klockan ett. Hmm jaja kanske det är en mening att jag chillar här redan nu, troligtvis det att jag hinner plugga inför morgondagens matte tent :P Men som tur fungerade Jennas hjärna på precis likadant sätt som min och nu är hon också på väg till skolan så får vi sedan plugga tms, how fun :D



Me & Jenna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)