9.11.2009

Make it perfect



Heippa! Arvatkaa vaan olinko väsyny aamulla ku piti kaheksaks kouluun, joo ei oikee luonnistu nää aamut. Eilen tein kyllä hyvän teon täällä kämpässä, siivosin nimittäin 2-3 tuntii ja tein keittiöstä, ja kylpyhuoneesta hienon! Nyt pitää vielä viimeistellä oma huone nii sit on kiva kattoo puol kaheksalta salkkareita Jeminan kaa jätskin ja cappuccinon kera ;D

Hej! Gissa om jag var trött på morgonen då skolan började 8, japp är inte morgonmänniska. Igår gjorde jag ngt fint, nämligen jag städade i 2-3 timmar och omvandlade köket och badrummet till ngt snyggt! Nu måste jag ännu städa lite i mitt rum så får jag sen njuta av kvällen med Jemina och kolla på Salkkarit, och mmmm mums äta glass och dricka cappuccino ;D


Messy room of mine



Mun huone tällä hetkellä, lupaan, tästä tulee vielä hyvä!

Mitt rum för tillfället, lovar det skall bli fint!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)