15.11.2009

STOLEN CAMERA, GREAT!



Oltiin eilen Fabricissä Jeminan kaa mut ilta päätty sit huonosti ku mun kamera katos ulkona. En tajuu miten se o voinu tippua koska mulla oli se laukussa, en ollu juomassa enkä ees juossu mihinkää. Nyt toivon vaa et joku palauttais sen Helsinhin löytötavaratoimistoon. :/ Ähh muuten joudun elään ilman kameraa jouluun asti, jei.


Vi var igår i Fabric med Jemina och kvällen slutade skit, nämligen min kamera försvann ute. Kan inte fatta hur den har kunnat falla för jag hade den i väskan och jag var inte och dricka och sprang inte ute på stan. Nu hoppas jag att ngn skulle återlämna den. :/ Ähh annars måste jag leva utan kamera till julen..,jei.

JOS JOKU OLI EILEN HELSINGIN KESKUSTASSA SOKOKSEN JA RAUTATIETORIN PAIKKEILLA SIINÄ 3-PUOL NELJÄN MAISSA JA LÖYS KAMERAN, PALAUTTAKAA SE JOHONKI TAI OTTAKAA YHTEYTTÄ, OLKAA KILTTEJÄ :/



OM NGN VAR I HELSINGFORS CENTRUM MELLAN SOKOS OCH JÄRNVÄGSTORGET CA 3.00 OCH HALV 4 OCH HITTADE EN KAMERA, SNÄLLA LÄMNA DEN TILLBAKA ELLER KONTAKTA MIG, ÄR NI SNÄLLA :/


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)