28.1.2010

Cold outside



Aaaaah, ulkona on niiiiiiin kylmä! Tulin ennen kahta tänne Kokkolaan ja kylläpä täälläki vaan on nii kauhee ilma. Haluutteko kuulla miten mun päivä alko? Noh, eka meinaan missata junan koska tuun myöhässä asemalle, sit mulla kutisi nenä melkee koko matkan ku taas jälleen pitää olla flunssa. No nyt aion kyl ottaa vaa iha rennosti nii paranen paremmin.

Ohh, det är sååå kallt ute!! Kom hem till Karleby före två och kan säga att nog är det kallt här också. Vill ni höra hur min dag började? Först tänkte jag missa tåget för jag kom för sent till stationen och så satt jag och rynkade och kliade näsan nästan hela resan för måste igen va förkyld. Men nu tänker jag ta det lugnt så blir jag bättre.



Pari kuukautta sit Helsingissä
Några månader sen i Helsingfors




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)