29.1.2010

Laukut jotka halusin


Ennen joulua käväsin stadin O.i.s.issa ja näin 3 tosi hienoa laukkua. Aattelin et ehkä joku niistä tulis alennusmyynteihin, mut joulun jälkeen kaikki ne oli ostettu, murr!! Nyt kelasin et ehkä säästän vähä rahaa nii siirrän Jeminan tilille sen verran et se löytää mulle merkkilaukun Nykistä.

Före julen var jag i Helsingfors O.i.s och såg 3 jätte fina väskor där. Tänkte att japp kanske ngn av dom kommer på rea efter julen men äsch då, när jag sökte efter dom på rea var alla tre köpta, grrr!! Men nu började jag fundera på att jag sparar så mkt pengar att jag kan överföra dom på Jeminas konto så kan hon köpa en märkesväska från New York.


1. Björn Borg



En muista tarkalleen hintaa mut oiskohan ollu päälle 60€
Kommer inte exakt ihåg priset men kanske typ lite över 60€



2. Unknown






Nää kaks oli saman malliset,molemmat kivan värisiä.
Dessa två var samma modell, båda färgerna var nice.



On toki muita laukkuja jotka kelpais mut hinta puolestaan ei
Finns såklart andra väskor som jag kundet ta men priset passar inte mig


***

1. Mulberry leather "Bayswater" bag



Tää on oikee klassikko Mulberryn laukkuja ajatellen ja mulle kelpais edelleen toi, tosi kivan mallinen ja todellaki kätevän kokonen. I want it!

Denna väska är en riktig klassiker bland alla Mulberry väskor och jag kunde fortfarande ha en själv. Väskan ser så bra ut och storleken är perfekt. I want it!



Kysymys: Mikä on sun unelma laukku? Tiedätkö paikkoja New yorkissa josta vois löytää edullisemmin merkkilaukkuja?

Fråga: Vilken är din drömväska? Vet du ställen i New York, var man kan hitta designers väskor för ett förmånligare pris?




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)