13.1.2010

Okey dude that's a bit scary

HAITI

------------------------------------------------------------------------------------------------

Moikka taas! Toivottavasti on ollu kiva pvä tänään. Mulla alko kivasti aamu ku heräsin vähä myöhään ja piti sit nopeesti ehtii kouluun, aina tulee näitä päiviä ku dissaan totaalisesti mun herätyskellon ja jatkan unia hyvällä omatunnolla :P No onneks tulin vaa 10 minsaa myöhässä.


Arvatkaa muuten mitä, en tiiä moniko teistä uskoo ennustajan lahjoihin. Eilen sanoin Jonakselle et mulla tuli kuva ajatuksiin et tulee iso maanjäristys jossai päi maailmaa, ja miks yhtäkkiä musta tuntu siltä oli aika jännä. Tiskasin mun astioita ja yhtäkkiä mun käsi osu vesilasiin ja veteen muodostu erikokosia ympyröitä. Siitä mulle tuli semmone ajatus et näin tapahtuu. No kuulitteki jo varmaan Haitin maanjäristyksestä tänään. Saattaa tää olla sattumaa mut mulle on ennenki käyny näi et osaan ennustaa oikein myös hyvissä asioissa.



Tänää jouduin lähtee koulusta kotiin atk tuntien jälkeen koska mulla oli nii kauhee polte ja kramppi vatsassa :S En tiiä johtuko vanhentuneesta jugurtista vai mistä. No onneks nyt on parempi olo nii voin kohta treenata kroppaa :)


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Hej igen! Hoppas alla har haft en bra dag idag. Min morgon började bra idag då jag vaknade för sent och var tvungen att skynda mig till skolan. Alltid kommer det dessa dagar då jag totalt dissar min väckning och fortsätter sova med gott samvete :P Tur att jag ändå kom endast 10 minuter för sent.

Gissa förresten vad, vet inte hur många av er tror på såna som kan spå kommande händelser. Sade till Jonas igår att jag fick en bild flash om att det kommer att komma en stor jordbävning någonstans i världen, och vf jag fick en sådan känsla var ganska speciell situation. Jag höll på och diskade mina kärl och nuddade av misstag ett vattenglas med min armbåge och såg att det bildades ringar av olika storlekar i vattnet. Då fick jag den bilden av att detta kommer hända. Detta kan såklart vara bara en slump men jag har förr också spått rätt i också goda saker.

Var förresten idag tvungen att dra hem efter IT-timmarna pga att jag hade så otrolig kramp i magen och dessutom brände det. Vet inte om detta berodde på att jag åt gammal youghurt. Men som tur så mår jag nu bättre kan snart träna min kropp :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)