10.1.2010

STUPIDO


Moikka moi. Oon siivonnu täs nyt jo jonki aikaa ku näköjään mun kämppis ei tajua mitä siivoaminen tarkottaa. Muutenki, arvatkaa vaan mitä keittiössä oli tänää ku menin keittään kahvia. Mun kämppis ei ollu ees himassa ja se oli jättäny lieden päälle!!! Siis oikeesti, kohta en uskalla asuu täällä ku se aiheuttaa vaaratilanteita. Joku kuukaus sit se meni tuhoon Viivin mikron, et joo tosi hyvin menee. En kyl tän jälkee kestä yhtäkää ulkomaalaista kämppistä..

-------------------------------------------------------------------------------------------------


Halloja. Har städat här redan under en tid då tydligen fattar inte min rooommate vad ordet städning betyder. Och annars också, gissa vad som väntade på mig när jag gick idag och fixa kaffe. Hon var inte ens hemma och hon hade lämnat plattan på!! Asså seriöst, snart vågar jag inte längre bo här för hon orsakar farliga situationer. För ngn månad sen förstörde hon Viivis mikro, så yeah det går så bra för henne. Jag orkar aldrig mera bo med en utlänning efter allt detta..

-------------------------------------------------------------------------------------------------


Tässä on Viivin mikro,sen jälkeen ku mun toinen kämppis päätti tuhota sen.

Här är Viivis mikro efter det att min andra roommate bestämde att förstöra den.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)