17.3.2010

What happened to my room?


HORROR!!



Haha mitä mun huoneelle on oikee tapahtunu? Joo musta tulee nii sottapytty ku luen esim tentteihin tai jos mulla on kiire ja paljon koulutehtäviä. Eih, ei tää käy! Mun pitää muuttaa tapoja. No nyt puolen tunnin teho siivous nii ehtii sit kattoo salkkarit ja nauttia hyvät kahvit.


Haha vad har hänt åt mitt rum? Jadå, jag blir så messy av mig genast när jag är tvungen att plugga inför en tent, göra massor med skoluppgifter lr om jag annars har bråttom. Men nej, dethär går ju liksom inte! Måste verkligen ändra på mina vanor. Men en effektiv 30 minuters städning gäller nu så hinner jag kolla på Salatut Elämät och njuta av god kaffe. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)