4.5.2010

Dove fresh body lotion + bronzer= Perfect



Back in heaven again! Pitkän, sateisen ja kylmän päivän jälkeen on ihana olla kotona. Saa nähä montako meijän luokalta vilustuu. No mut aiheeseen, rasvasin nimittäin just ihon itseruskettavalla tuotteella ja sekotin sitä kosteusvoiteeseen. Ennen käytin aina Nivean kosteusvoidetta mut nyt ku kokeilin Doven fresh body lotionia, se imeyty tosi nopeesti ihoon. Kannattaa kokeilla tätä yhdistelmää! =)

Back in heaven again! Efter en lång, regnig och kall dag är det skönt att vara hemma. Får se hur många blir förkylda från min klass. Men hur som helst, jag smörjde in min hy med brun utan sol och blandade den med body lotion. Förr har jag alltid använt Niveas bodylotion med idag testade jag Dove fresh body lotion och måste säga att den gick in i huden jätte snabbt. Lönar sig verkligen att testa denna kombination! =)















Miten te käytätte itseruskettavaa? Sekotatteko kosteusvoiteeseen vai ihan vaa suoraa iholle?


Hur använder ni brun utan sol? Blandar ni den med body lotion lr smörjer ni in kroppen endast med brun utan sol?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)