2.5.2010

Flower delivery in the morning





Huomenta! Heräsin siihe et mun kummitäti soitti et sillä ois mulle kevät kukka, joten laittauduin vähä ja sit se tuli pyörällä antaan sen mulle. Musta on tosi kiva saada kukkia, varsinki ku sitä vähiten odottaa :) Nyt meen syömään aamiaista et piristyis vähä.


God morgon! Vaknade till det att min gudmor ringde att hon har en vår blomma till mig, så jag fixade mig lite och så kom hon med cykel till mig och gav den. Jag tycker det är jätte trevligt att få blommor, speciellt när man inte förväntar sig det :) Nu ska jag gå och äta frukost så jag blir lite piggare. 



Tykkäättekö ite kukkayllätyksistä?/Gillar ni själv blomöverraskningar?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)