7.5.2010

I want these shoes!!

Moikka moi ja terveisiä Kokkolasta! En eilen oikee ehtiny kirjotella ku pakkasin, olin kaupungilla jne. Ihanaa täällä aurinko paistaa ja on ihan kevät fiilis. Join äsken kahvit ja jonki ajan kuluttua lähetää mamman kaa kaupungille kyylään. Vitsi muuten oli kiva yllätys juna-asemalla, nimittäin mun lapsuuden ystävä oli siellä, en oo nähny sitä ikuisuuksiin, tuli vaa nii hyvä fiilis ku näin sen :)
    Mut joo, nyt vakavampiin asioihin, nimittäin mä oon iha rakastunu yksiin H&M:n kenkiin. Oon tykänny niistä jo tammikuusta lähtien mut on yks ongelma. Netissä koko 36 on loppuunmyyty ja samoin Helsingin H&M liikkeissä. Äääääh!! Mä niin haluun ne :/

Hallo hallo och hälsningar från Karleby! Hann inte riktigt blogga igår eftersom jag packade, var på stan osv. Härligt, solen skiner här och vårkänslan värmer. Drack precis kaffe och om en stund drar jag med mamma till stan och kolla på saker. Förresten en nice överraskning gick emot mig på järnvägsstationen när jag hoppade från tåget nämligen min barndomskompis. Jag har inte sett henne på så länge, blev så glad av att se henne :)
     Men ja till lite allvarligare saker, nämligen jag är så kär i ett par skor från H&M. Har gillat dem sedan januari men har ett problem. På nätet är nummer 36 slutsålt och samma sak i H&M butikerna i Helsingfors.Ooooh!! Jag vill ju så ha dem :/

1 kommentti

  1. mäkin oon kuolannu noitten kenkien perään! et oo siis yksin :D

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)