5.5.2010

Pyjamas pants a new trend in the big apple?



Buenos dias! Tai ei niinkää hyvää huomenta. Heräsin klo 7, laittauduin valmiiks koulua varten, kunnes vatsaa alko kramppaan kunnolla. Eilisen ulkoilun jälkeen oon vielä enemmän flunssassa, jeee! Oikeesti en jaksa olla sairas, oon mielummin koulussa terveenä. Koska en nyt menny tunneille nii kai se on pakko tehä jotai koulutehtävää. 
         Mut hauskempaan aiheeseen. Kuulin luokkakavereilta jotka kävi New Yorkissa et siellä ihmiset käveli pyjamahousuissa kaupungilla, uus trendi? :D Tai saattaahan se olla joku vanha trendi mut ite kuulin et nyt ihmiset on aktiivisia pyjamahousun käyttäjiä ku siellä kävelee julkisilla paikoilla :D






Buenos dias! Lr kanske inte så god morgon. Vaknade kl 7, fixade mig klart inför skola tills magen började krampa ordentligt. Efter gårdagens utedag är jag ännu mer förkyld, jippie! Asså seriöst, orkar inte vara sjuk, vill hellre vara i skolan och vara frisk. Eftersom jag inte nu drog på timmarna, måste jag väl ta och göra skoluppgifter.
         Men nu till ett roligare ämne. Hörde av mina klasskompisar som var i New York att människorna där gick runt på stan i pyjamas byxor, ny trend? :D Lr kan ju hända att den trenden är redan gammal men hörde själv iaf nu att människorna aktivt använder pyjamas byxor på offentliga ställen :D







Jep, tässä on mun seuraava kaupunkiasu, en usko et menis oikee läpi Helsingissä :D

Japp här är då min följande city outfit, tror inte den skulle gå igenom i Helsingfors :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)