23.6.2010

Golden pants like Aladdin


Aladdin outfit;











Top: Mango
Pants: Vero Moda
Heels: H&M


Hähää tänää ku aloin pakkaan huomista varten, löysin nämä housut. Ostin ne ku olin 14-15 vuotias ja tais maksaa sillo 5-10€ Vero Modasta. Nyt ku laitoin ne päälle aloin kattoo et hei näitähän voi taas käyttää :D Nyt haluun kumminki kuulla mielipiteitä mun Aladdin pöksyistä, onko hyvät vai ei todellakaan? :D

Hähääh, idag när jag började packa inför morgondagen, hittade jag dessa byxor. Köpte dem när jag var i 14-15 års ålder och dem kostade typ 5-10€ från Vero Moda. Nu när jag testade dem, började jag kolla att hey jag kan ju använda dem igen :D Nu vill jag ändå höra lite åsikter av mina Aladdin byxor, är dem bra eller verkligen inte? :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)