16.6.2010

Kenkien ja meikkisiveltimien putsaus



Nyt päätin olla pieni Puuha Pete ja aloin eka peseen mun meikkisiveltimiä, hyyi ku niistä lähti paljo likaa, oon nii laiska etten pese niitä liian usein, hyi mua ;D Nyt otin pienen tauon kenkien putsauksesta. Näytän ennen ja jälkeen kuvia kengistä sit. Pitää vielä myöhemmin miettiä et mitä oon vailla. Ostoslistaa siis kehiin.


Nu bestämde jag mig för att vara en liten flit Anna och började först med att putsa mina sminkpenslar, usch hur mkt bajs det kom ifrån dem, är så lat att jag inte tvättar dem tillräckligt ofta, fy på mig ;D Nu tog jag en liten paus från att putsa mina skor. Visar senare före och efter bilder på skorna och berättar hur jag har gått till väga. Måste ännu senare fundera vad jag behöver, måste därmed lägga upp en lista. 




BEFORE;




AFTER;



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)