18.7.2010

aamulla olen virkeä - Not



Huomenta! Voin kyl vaa sanoo et musta ei tuu koskaa aamuihmistä, tai ainakaa sellasta joka herää eläinten aikaan. Sillon ku saa ite herätä ilman herätyskelloa, kaikki on paljo paremmin. Mut asiasta toiseen, tässä vähä random kuvia ku laittaudun.


God morgon! Kan nog säga att jag kmr aldrig bli en morgonmänniska, lr inte iaf en sådan som vaknar samtidigt som djuren. Då när man får vakna utan alarm, då e allt bättre. Men från en sak till en annan, här är lite random bilder på mig när jag fixar mig.




Pitää mennä järjesteleen huonetta, voisin käydä läpi vähä joitaki mun kenkiä nii saatte kertoo mitkä on parhaat :)


Måste dra och ordna rummet lite grann, kunde gå igenom en del av mina skor så får ni säga vilka är dom bästa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)