9.7.2010

Kohta juhliin



Moikka! Tulin töistä vähän aikaa sit ja nyt pitää alkaa laittautuun juhlia varten. Pitääki nyt eka ottaa ja kuivata hiukset etten ota kuvia jossa mulla on märät hiukset, on kuulemma liian huorahtava joidenki mielestä :D Noh ei kai siinä, mut on aina leimattu kiltiks tytöks joten nojoo kaikkea pitää kokeilla :P Uskon et laitan housut tänää, sen verran viileetä mut joo ei tiiä vielä. Kirjottelen varmaa sit huomenna ku en usko et enää tänää ehin kirjottaa. Hauskaa perjantai iltaa! :)


Hallo! Kom från jobbet för en stund sen och nu ska jag börja fixa mig inför festen. Måste först ta och torka håret så att jag inte av misstag tar bilder på mitt våta hår. Enligt ngn såg jag för trashig ut :D jaja men har ju alltid blivit kallad för en good girl så måste ju väl vara ngt annat på bilder :P Tror att jag sätter byxor på ikväll för det är lite svalt men är inte ännu säker. Skriver sen imorgon för jag tror inte jag hinner skriva längre ikväll. Ha en bra fredag kväll! :)




T-shirt: H&M
Shorts: H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)