15.7.2010

Värikäs panta ja kesäiset kynnet



Huomenta! Huomaa taas jälleen et oon työrytmissä ku heräsin tänään jo puol 10. Normaalisti nukkuisin kyl varmasti paljon pidempään, rakastan nukkumista! Tänää ulkona on vähä viileempi mut kyl siellä aurinkoo voi ottaa. Oon aika valkonen ku en oo ehtiny ruskettua missää vaiheessa mut joo onneks on itseruskettavat xD 


God morgon! Märker igen att jag har arbetsrytmen då jag vaknade idag redan halv 9. Vanligtvis skulle jag nog sova längre, älskar att sova! Idag är det lite svalare ute men nog kan man sola där. Är ganska blek då jag inte har haft tid i ngt skede att bli brun. Tur att det finns BUS-produkter xD




Tässä muuten mun uus panta jonka tilasin/
Här är förresten mitt nya hårband som jag beställde


H&M: 0,95€



Värikkäitä kynsilakkoja kesäks/Färgglada nagellackar till sommarn
Maybelline & H&M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)