15.7.2010

Wow - Elin Kling liked my outfit!



Okei, monien mielestä oon varmaan ny iha täys tollo ku kerron ees tästä mut ite oon iha otettu. Mulla on nimittäi oma sivu täällä (minoutfit.se) ja siellä Elin Kling oli valinnu yhen asun sen suosikkeihin, oon iha otettu! Elin Kling on kauan ollu mun esikuva pukeutumisessa ja se et Elinin mielestä oon onnistunu asuvalinnassa on mulle iso juttu :) Varsinki ku oon kuullu täällä parilta et oon halvan näköne. No ehkä sit oon mut ainaki Elin on mun puolella :D


Okej, många tkr säkert att jag är helt dum i huvudet när jag berättar ens om detta men är så smickrad. Jag har nämligen en egen sida  här (minoutfit.se) och där hade Elin Kling valt en av mina outfits till hennes favoriter, är helt otroligt smickrad! Elin Kling har länge varit min förebild inom klädsel och stil och det att Elin tkr att jag lyckats med min outfit är en mkt stor grej för mig :) Speciellt när jag har fått kommentarer om att jag ser billig ut. Okej kanske jag ser då billig ut men har iaf Elin på min sida :D


(okei no toi paita tarvis kyl shortsit alle/
okej dendär tröjan borde ha shorts under :D )

Jos kumminki tykkäsitte mun asusta voitte äänestää sitä täällä :)

Om ni ändå gillade min outfit, så kan ni rösta på den här :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)