25.8.2010

Outfits today and yesterday





Kotona ollaan ja raavin itteäni koko ajan, joku erittäin inisevä hyttynen oli näköjää ahistelemassa mua yöllä ja nyt on kivat puremat. Noh ei voi mitään, saa leikkiä apinaa koko ajan. Tänään oon ollu kävelyllä, syöny hyvää ruokaa ja siivonnu. Sain maanantaina uusimman Elle lehden ja silmäilin nopeesti läpi, ihana muotinumero!! Nyt ootan että pesukone on pessy valmiiks ja sit pitää vielä siivota vähä keittiötä.


Är hemma och kliar mig själv hela tiden, ngn väldigt störande mygga var tydligen på natten och störde mig och nu har jag fina myggbett. Ja men det kan ju inte hjälpas, man får leka apa hela tiden. Idag har jag varit ute på en promenad, ätit god mat och städat. Fick på måndagen nyaste Elle tidningen, kollade snabbt igenom, en otroligt nice modenummer!! Nu väntar jag att tvättmaskinen har tvättat klart, så måste jag ännu städa lite i köket.




Outfit 24.8.2010;






Jumper: H&M
Leggings: Gina Tricot
Shoes: Skopunkten
Scarf: H&M



Outfit 25.8.2010








Cardigan: H&M
Scarf: H&M
Leggings: Gina Tricot
Shoes: Din Sko
Glasses: Seppälä






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)