6.9.2010

Look today



Pöö! Noni nyt sain ostettua musteen tulostimeen ja nyt on mun koulutehtävä valmiina tulostettuna pöydällä. Lisäks ostin kannettavan jäähdyttimen, sillä mun kannettava ylikuumenee monesti koska siel sisällä o vissii pölyä. Näyttää ainaki toimivan jonki verran ettei oo tähän mennessä viel sammunu :) Nyt alkaaki just huippumalli haussa, jeah!


Buu! Så ja nu fick jag köpt bläck till min skrivare och har nu min skoluppgift färdigt på bordet. Dessutom köpte jag en kylare för min bärbara, den blir ibland överhettad pga damm. Ser ut att ha funkat bra, datorn har iaf inte ännu stängt av sig sj :) Nu börjar Americas next top model, jeah!



Look today;









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)