10.9.2010

Party looks by me





Moi moi kaikki! Väsyttää vieläki eilisen jälkeen ku oltiin Amarillossa, oli kyl ihan kivaa :) Mulla oli vaa kauhee ongelma löytää sopiva asu :D Tänään heräsin kymmenen jälkeen, söin aamiaista ja suuntasin koululle ku tehtiin yhtä projektia. Pitää vielä jatkaa sitä sillä ens viikolla nautin Rooman antimista enkä koulujutuista. Kohta pitäis tehä ruokaa ja jatkaa sitä projektin tekemistä. Nyt haluun kiittää myös mun lukijoiden kommenteista, tekee mut aina nii iloseks :)



Hallo alla! Är fortfarande helt trött efter igårkväll på Amarillo, var nog helt roligt :) Hade bara stora problem att hitta en bra outfit :D Vaknade idag efter 10, åt frukost och drog till skolan och jobbade på ett projekt med mitt team. Måste ännu fortsätta med det eftersom nästa vecka är jag i Rom och njuter av allt det hela och inte skolgrejer. Borde snart göra mat och fortsätta med projektet. Nu vill jag tacka också mina läsare som har gett såna fina kommentarer, det gör mig alltid så glad :)


Today's outfit;




Hoodie: H&M
T-shirt: Zara
Leggings: Gina Tricot
Sneakers: Lacoste



Party outfits;



Dress: Gina Tricot
Leggings: Gina Tricot
Boots: Din Sko




Dress: H&M
Leggings: Gina Tricot
Boots: Din Sko



Päädyin sit tähän asuun ja näytin tältä eilen/
Valde denna outfit och såg ut såhär igår;








Top: Gina Tricot
Leggings: Gina Tricot
Heels: H&M


Oliko asuvalinta oikea?

Valde jag rätt outfit?



2 kommenttia

  1. Ihana toppi toi sininen! Onko millon ostettu, onko tota vielä GT:n valikoimassa?

    VastaaPoista
  2. Kivat topin muokkaukset! Onko tässä kurottu etumus kasaan hakaneulan avulla? Pitää itsekin alkaa kokeilemaan tuommoisia... :p

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)