21.9.2010

School school school



Huomenta! Sana koulu on koko ajan mukana mun elämässä tällä hetkellä. Eri projekteja löytyy joka nurkasta mut aikaa ei. Puolen tunnin päästä tapaan mun ryhmän ku tehään Kalasataman projektia, ihan ihka oikeeta joten ei oo varaa laiskotella :D Toivon vaan et saisin nyt jonku ihme inspiksen nii ois helpompi lukea. Yks inspiraation lähde on kyllä Blondinbellan blogi. Siinä vasta ihminen joka jaksaa panostaa koko ajan hyvillä tuloksilla, vois tulla opettaan mullekki. 


God morgon! Ordet skola är hela tiden med mig i mitt liv för tillfället. Olika projekt hittar jag runtom i hörnen men inte däremot tid. Om en halvtimme träffar jag min grupp i skolan när vi fortsätter med Fiskhamnens projekt, ett riktigt, så jag har inte råd att lata mig :D Nu önskar jag bara att jag skulle få en otrolig inspiration så jag skulle orka plugga. En inspirations källa är nog Blondinbellas blogg. Där har vi en människa som orkar satsa hela tiden med goda resultat, hon kunde komma och lära mig också.





Kirjottelen myöhemmin muun muassa ruotsalaisten blogikiistoista taas jälleen! (Kissie vs Paow)

Skriver senare bl.a om svenskarnas bloggstrider once again! (Kissie vs. Paow)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)