4.10.2010

2 looks today



Tänään oon ollu koulussa kokouksessa ja sit ollu vaan kotona. Nyt pitää ottaa tunnin kouluahkerointi ja sit on salkkareiden aika. Kiitos palautteesta asukokonaisuuksiin liittyen :) Mulla on tullu parisen kysymystä et mistä tietyt kengät on jne, joten pistän kuvat ja selitän mistä on löytyny :) 


Idag har jag varit i skolan på ett möte och annars bara chillat hemma. Nu tar jag en timmes skol flitighet och sen är det dags för Salkkarit. Tack förresten för feedbacken gällande outfithelheterna :) Har dessutom fått ett par frågor gällande vissa skor, varifrån de är osv, så tar nu och lägger upp bilderna igen och förklarar noggrannare :)




Näitä kenkiä on Aleksi 13. Hinta oli joko 59 tai 69€. Oisin ostanu ne viime v-loppuna mut koko 36 oli loppu :/

Dessa skor hittar man i Aleksi 13. Priset var antingen 59€ lr 69€. Skulle köpt dom förra helgen men storlek 36 var slut :/ 


 Question: Mahtaakohan noita kenkiä löytyä valkeina? ja mistä Dinskosta olet nuo bongannut? :)
Finns det vita av domdär skorna? Och från vilken Din Sko har du hittat dom? :)



Nämä löysin Forumin Din Skosta, Helsingistä :) Valkosia en oo nähny ja sen verran voin sanoo et noi on poikien lasten puolelta :D Siks varmaan moni ei oo ees nähny näitä :P (mulla on nii pieni jalka et voi kattoo sieltäki kokoa 36, noita oli mun mielest kokoon 38 asti :)

Hittade dessa från Forums Din Sko, Helsingfors :) Vita har jag inte sett och kan säga att domdär är från killarnas barnavdelning :D Säkert en orsak vf inte många har sett dessa :P  (Har så liten fot att jag kan alltid kolla på storlek 36 också därifrån, jag tkr dessa skor gick upp till storlek 38 :) 



First look today;



Jostain kumman syystä kuvien lataaminen kestää ikuisuuden joten laitan mun toisesta asusta kuvan myöhemmin, nyt kumminki kouluhommien pariin :) 

Pga någo konstig anledning tar det en evighet att ladda upp bilder så jag lägger upp bilden på min andra look senare, nu är det dags för skoluppgifter :) 









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)