30.10.2010

H&M I so love/hate you right now!!



Moikka! Alotan heti sillä et nyt oon niin vihanen H&M:lle sillä ne on taas pistäny myyntiin liian upeita juttuja jotka  voisin ottaa noin vaan kotiin, törkeetä! Mä oon luvannu itelleni etten ostais mitään nyt vähään aikaa mut nyt tuli nii hienoja juttuja myyntiin. Sanokaa mielipiteenne :P


Hallo! Börjar genast med det att jag är så arg på H&M för de säljer igen för fina grejer som jag skulle mer än gärna ta hem, inte rättvist! Har lovat mig själv att jag inte köper ngt på en stund men nu säljer de så fina saker. Säg vad ni tkr :P



H&M new lovely stuff;


Jos saisin valita vaan yhen jutun ne ois ehdottomasti noi mustat kengät!! Ne on nii upeet, tai sit toi jumpsuit. ÄÄh :/

Om jag fick välja endast ett av dessa skulle det absolut vara svarta skorna, så fina ju, eller sen jumpsuiten. Äsch :/


Birthday outfit today;




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)