2.10.2010

My outfit in top 3!!





Moroo! Että mun ilta päätty hyvin eilen ku huomasin et mun asu oli päässy top 3:een minoutfit.se sivuilla :) Kiitos jos ootte ollu äänestämässä mua! Tässä laittaudun ja vedän kohta hyvät myöhäset aamiaiset - Eggs&Bacon, mmm!! Sen jälkeen suuntaan kaupungille ettiin taas löytöjä :P Löysin jo eilen pari, voin näyttää jos teitä kiinnostaa. Muuten eilen Forumin ulkopuolella annettiin ilmaisnäytteitä Beyoncen uudesta tuoksusta, hyvältä tuoksuu. 


Hallo! Asså min kväll slutade så bra igår när jag märkte att min outfit hörde till topp 3 på  minoutfit.se :) Tack om ni har varit och rösta på mig! Fixar mig nu och slänger i mig en sen frukost - Eggs&Bacon, mmm!! Efter detta drar jag till stan och leta efter fynd :P Hittade ett par igår, kan visa ifall ni är intresserade. Förresten utanför Forum delade man den nya Beyonce doften, doftar gott.  




Gina Tricot


H&M


Sokos






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)