25.10.2010

New hairband in test



Moikka moi! Jee nyt on taas yks koulutehtävä suoritettu, tyytyväinen oon! Harmittaa vaan ku oisin halunu bloggailla enemmän tänään. Mut iha perus kirjotella tähän aikaan. Muuten tein aamulla videopostauksen mut se ei oo vielä kokonaan latautunu joten julkasen sen huomenna :) Videopostauksessa näytän kuinka kiharran mun hiukset suoristusraudalla sillä moni on kysyny miten sen teen joten here you go. Tänään kokeilin panta lookia ja täytyy sanoo et se on kyl niin ihana!! :) Saatte sanoo sit mitä mieltä ootte ja jos teillekki on iskeny tää pantahimo.


Hallo hallo! Jippie, nu är en skoluppgift till avklarad, är så nöjd! Det är dock synd att jag inte hunnit blogga mer idag, var så sugen. Men jo relativt normalt att blogga nu. Förresten gjorde ett videoinlägg på morgonen men den andra delen har inte ännu hunnit ladda klart så jag publicerar den imorgon :) I videoinlägget visar jag hur jag lockar mitt hår med plattången eftersom många har frågat hur jag gör så here you go. Idag testade jag en look med mitt nya värmande pannband och måste säga att den är nog så fin!! :) Ni får säga vad ni tkr om den och om ni också har blivit förälskade i pannband.



My look today:





Lady Gaga - Dance in the dark:


Love this song!!! 


1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)