14.11.2010

My lovely new jumpsuit!



Moikka! Taas on sunnuntai, lusmupäivä ja huomenna kouluun jee, not. V-loput menee nii nopeesti ku koulua on perjantaisinki. Mut tosiaan alotetaan perjantaista, eka oli koulua puol yheksästä kahteentoista jonka jälkeen lähettiin Jennan kaa rentoutuun kaupungille (silmäshoppailua). No taas sieltä kaupungilta tarttu jotain pientä mukaan, molemmat ostokset oikein kannattavia :) Illalla päätettiin sit vielä mennä ulkona käymään, ei olla oltu ikuisuuksiin missään (kiitokset kuuluu koululle joka vetää Hitler koulutuksella). Joo mut mentiin Huumassa käymään ja tanssittiin koko illan, hyvää treeniä :D Vedettiin siellä yhet mut muuten oltiin kyl iha selvinpäin, oon nimittäin semmone joka helposti voi mennä selvänä baariin ja tanssia koko illan. Siinä meniki koko perjantai ja lauantaina heräsin aika myöhään mut oli kivaa vaa löhöillä.


Lauantaina en sit tehny mitään erikoista, kokkailin vähän, lusmuilin Jeminan kaa, katoin leffan ja siivosin. Kai ne lauantait voi välillä mennä noinki :) Nyt pitäiski alkaa laittautuun ja lähtee ruoka ostoksille. 




Hallo! Nu är det söndag igen, chill dag och imorgon till skolan jippie, not. Veckosluten rinner iväg så snabbt när man har skola på fredag också. Men jo börjar berätta om fredagen, först hade vi skola från halv 9 till 12 och efter drog jag och Jenna till stan för att koppla av (ögonshopping). Jo lite grejer följde nog med mig, är nog glad över mina köp :) På kvällen bestämde vi oss att dra ut, har inte varit ute på evigheter (tackar skolan för detta att vi har Hitler utbildning). Jo men vi drog till Huuma och dansade hela kvällen, bra träning :D Tog en öl men annars var vi helt klara i huvudet, jag är nämligen en sådan person som klarar av att dra ut och dansa utan att behöva vara onykter. Hela fredagen var sådan, och på lördag vaknade jag ganska sent men det var roligt att chilla. 


På lördagen gjorde jag inget speciellt, lagade mat, slappnade av med Jemina, kollade en film och städade. En lördag kan väl spenderas såhär ibland :) Nu borde jag fixa mig och dra och köpa mat. 



My shopping




Rimmel Mascara:

 Upeet ripset tulee kyl sillä!
Man får underbara fransar med den!


Klippoteket dry shampoo: 

Kannattaa olla kaikilla kotona! Herättää likaset hiukset eloon, vaikee löytää enää huonoja hiuspäiviä/

Lönar sig för alla att ha hemma! Ger liv åt smutsigt hår, svårt att ha bad hair days



My new jumpsuit & Friday outfit:



Jumpsuit - H&M: 19,95€


Mitä mieltä mun ostoksista?

Vad tycker ni om mina köp?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)