6.1.2011

Bridget Jones - Elämä jatkuu


Tänään on tosiaan ollu lepposa päivä, aamupäivästä katoin Ansa vanhemmille, on se vieläki hyvä perheleffa :P Tämän jälkeen väsättiin siskon kaa valmiiks sen Rooma kuvakirjan ja syötiin tosi hyvää äidin tekemää ruokaa. Sit myöhemmin seurasin mäkihyppyä, katoin et olin saanu 5. yhestä kurssista, arvatkaa vaan oonko ilonen :) Nyt tulin just saunasta ja onki leffan aika. Meijän vhs-soitin toimii taas joten katotaan mamman kaa Bridget Jones - Elämä jatkuu leffaa, se on kyl aivan huippu! Kiitos muuten kaikille jotka on jaksanu käydä äänestämässä mun Seppälä työtä ja suuri kiitos kaikista kommenteista, aivan huippua saada vastata teille :) 

Idag har det verkligen varit en chill dag och började morgondagen med att kolla på filmen Parent trap, japp den är fortfarande en bra familjfilm :P Efter detta fixade jag och syrran klart Rom bildboken och därefter njöt vi av god mat lagad av mamma. Senare kollade jag på backhoppning och var och kollade på skolvitsord och såg att jag hade fått en 5:a från en kurs, gissa om jag är glad :) Nu kom jag precis från bastun och det blir filmtime. Vår Vhs-spelare fungerar igen och tänkte kolla med mamma på Bridget Jones 2, den är helt suverän! Tack förresten till er alla som röstat på min Seppälä design och ett stort tack för alla kommentarer, helt bäst att svara till er :) 









Nämä molemmat kirjat on tosi hyviä, alotin just lukeen Sofi Fahrmanin kirjaa, kannattaa lukee jos seuraa muotiblogeja muuten :)

Båda dessa böcker är helt sjukt bra, började precis läsa Sofi Fahrmans bok, lönar sig att läsa om man bl.a följer med modebloggar :)



Samanlainen asu tänään/Samma outfit idag


Shirt: Gina Tricot
Leggings: Gina Tricot
Shoes: Siskon/Syrrans

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)