13.1.2011

Prima ballerina hair


Hola! Mitäs teille kuuluu? Ite oon vähä väsyny koulupäivän jälkeen mut huomenna on enää tentti josta toivon mukaan pääsen läpi ja saan hyväksytyn Amadeus varausjärjestelmäosasta (joo sanoo varmaan teille paljon). Joo siis se on semmone varausjärjestelmä jota mm. Finnair käyttää ku ne varaa niitä lentoja jne. Mun sisko tuli tänään mun luo Helsinkiin joten sen kaa saa mennä sit v-loppuna kaupungille pyöriin :) Kiva homma sillä en oo ite yhtään ehtiny käydä Helsingin alennuksissa, ei niistä varmaa oo ees mitään jäljellä :D 


Hola! Hur är det med er? Själv är jag lite slut efter skoldagen men imorgon har vi ännu tenten kvar som jag hoppas på att lyckas med och får godkänt i Amadeus bokningssystemet (Japp det säger säkert mkt till er). Jo det är alltså ett system som bl.a. Finnair använder för att boka flyg osv. Min syster kom förresten till Helsingfors till mig idag så jag får ta och dra till stan med henne på veckoslutet :) Det är nice eftersom har inte hunnit vara och kolla rean i Helsingfors, finns säkert inget kvar :D 



Chill in grey




Shirt: H&M
Jeans: Gina Tricot


A beige prima ballerina 








Jumper: H&M
Belt: H&M
Top: H&M
Jeans: Gina Tricot



2 kommenttia

  1. Anonyymit taas vauhdissa : D joo niin ihanat hiukset näissä ekoissa kuvissa, samaten paita ^^ ja ton vimpan asun paita <3

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)