25.1.2011

Vyö kaulakoruna - Pieni lisä tavalliseen asuun


Pöö! Tänään heräsin paniikissa kymmeneltä ku luulin että olin nukkunu pommiin. No olihan mulla onneks siinä monta tuntia aikaa ennen ku alko tunti. Sain sit ottaa rennosti ja nauttia tunnin verran aamiaisesta. Oon lisäks ylpee ittestäni et jaksoin suoristaa hiukset, ei oo nimittäin mitään lempparihommaa ku miettii että on sen verran luonnonkiharat hiukset. Koulun jälkeen kävin ostamassa vähän second hand kamaa, edullisesti lähti! 


Hallo! Vaknade idag och trodde att jag hade försovit mig men tur så hade jag många timmar på mig före jag skulle ta mig till skolan. Fick ta det lugnt och njuta en timme av frukosten. Är dessutom stolt över mig själv att jag orkade platta håret idag, har ju trots allt naturligt lockigt hår så det hör inte till mina favoriter att få mitt hår rakt. Efter skolan gick jag och fyndade lite second hand grejer, för ett bra pris dessutom! 




Outfit 25.1.2011


Photobucket


Top: H&M
Jeans: ONLY
Belt: Gina Tricot
Belt as a necklace: H&M 


Halusin tänään kokeilla jotain omaperäistä ja kehitin mun punotusta vyöstä kaulakorun, anto kivan lisän mun tavalliseen mustavalkoiseen asuun vai mitä mieltä te ootte? 

Ville testa idag ngt unikt och gjorde ett halsband av mitt bälte, gav en nice touch till min svartvita outfit, eller vad tkr ni? 


Second hand stuff


Photobucket


Photobucket

Scarf: Second hand (0,50€)
Top: H&M
Shorts: Second hand (2€)
Boots: From Rome
Belt as a necklace: H&M





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)