2.2.2011

Nivea natural beauty


Moikka!! Nyt voin taas ilmottaa et jippiii mun v-loppu on alkanu! Ihanaa ku tarvii raahautua kouluun vaan kahtena päivänä viikossa, vaikka kylläki on muita juttuja mitä pitäis tehä! Eilinen alko sillä et laittauduin, söin aamiaista ja lähin koululle kuunteleen presentaatiota jonka jälkeen Jenna ja mä suunnattiin Pasilaan lainaan yhen kirjan meijän työtä varten. Sen kirjan hankkiminen veti sen verran voimille joten jatkettiin matkaa kaupungille vaatekauppoihin. Vaatteita en ostanu mut ihonhoitotuotteen kylläki, Nivea natural beauty kosteusvoiteen. Hyvä vinkki teille jotka joko käyttää tuotetta jo tai haluais kokeilla, Tarjoustalossa voide lähtee mukaan kaheksalla eurolla ku taas esim Sokos rokottaa 11,50€. Illalla ratkottiin kaks lakitapausta vai mikä ihme onkaan ja sit olinki jo rättiväsyny puol 12 ja menin sänkyyn.

Tänään oon heränny kymmenen maissa, vetäny perus aamiaiset nassuun ja meikannu jonka jälkeen jalat on kuljettanu mut kouluun oikeustieteen tunneille. Joo se on ihan kiinnostavaa mut mun aivot käy ylikierroksilla joka kerta ku siellä oon. No neljän tunnin aivojumpan jälkeen lähin tekeen ruokaa ja katoin Gossip Girl jakson. Nyt oonki vaan miettiny Jennan kaa meijän projektia ja suunnitellaan sitä nyt itekseen vähän aikaa. 


Hallo!! Kan igen meddela att jippieee mitt veckoslut har börjat!! Härligt när man behöver ta sig till skolan endast två gånger i veckan fastän jag nog har andra skolgrejer också att göra. Igår började morgonen med att jag åt frukost och fixade mig och tog mig till skolan och lyssna på en föreläsning och därefter drog jag och Jenna till Böle och låna en bok för vårt arbete. Boklånet tog så mkt krafter att vi fortsätte mot stan och besökte klädbutiker. Köpte inte kläder men en hudvårdsprodukt följde med mig, Nivea natural beauty fuktighetskräm. Ett bra tips för er som antingen redan använder produkten eller vill testa den, i Tarjoustalo får man produkten för 8€ medan bl.a. Sokos säljer den för 11,50€. På kvällen höll vi på med rättsfall och var så trött att jag var i säng redan efter halv 12. 

Idag har jag vaknat runt tio, ätit frukost som vanligt, fixat mig och tagit mig till skolan för juridik kursen. Jo kursen är helt intressant men mina hjärna går på övervarv varje gång jag är där. Jo men efter 4 timmars hjärngymnastik var det dags att laga mat, kollade ett avsnitt av Gossip Girl och nu har jag endast tänkt på vårt skolarbete med Jenna och för tillfället funderar vi själva hur vi skall skriva. 




Outfit today & yesterday


Photobucket


Shirt: JC
Leggings: Gina Tricot



Photobucket



Top: H&M
Belt: H&M
Leggings: H&M 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)