11.2.2011

Sinistä, kukkaprinttiä ja vaaleanpunaista


Heippa!! Oon just laittautunu valmiiks ja lähen kaupungille kiertään, täydellistä perjantaina! :) Toivottavasti ulkona ei oo liian liukasta ku aattelin pistää vähä korkoja kehiin mun asuun :D En jaksais kävellä koko ajan mun samoissa kengissä. No mut asukuvia tulee myöhemmin mut saatte kumminki kaks asukokonaisuutta jossa on väriä ja kuvioita. Ootan et pääsee käyttään ihan muita asuja ku mitä talvella :D 

Muuten oon huomannu et kolmessa päivässä et uudet ihmiset on alkanu tilaan mun blogia, tosi kiva :) Jos teillä on jotain postaustoiveita nii kertokaa ihmeessä :)


Hallo! Har precis fixat mig och drar till stan och kolla lite, perfekt för en fredag! :) Hoppas det är inte allt för halt ute för tänkte slänga på lite högre klackar till min outfit :D Orkar inte gå runt i mina samma skor hela tiden. Men jo det blir outfitbilder senare men nu får ni två outfits med färger och mönster. Väntar sååå att man får börja använda andra outfits än på vintern :D 

Har förresten märkt att på tre dagar har jag fått nya prenumenanter för min blogg, jätte roligt :) Om ni har önskningar för inlägg berätta :) 


Blue and flower



Photobucket


Dress: Gina Tricot
Belt: Gina Tricot
Heels: H&M 


Pink jacket and printed pants

Photobucket

Jacket: Vero Moda
Pants: H&M



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)