5.4.2011

Blue leggings to brighten up the outfit


Heippa hei! Nythän se kevät alkaa sieltä pikku hiljaa tuleen, ainaki tänää tuntu ihanalta seistä auringossa ja tuntee pienoisen lämmön. Sain tänään kans työharjottelupaperit kuntoon joten Lappi reissun jälkeen saanki alottaa siellä :) Nyt pitäis pakata valmiiks sillä lähen v-loppuna Lappiin perheen kaa ja en tiiä, voisin periaatteessa lähtee kotiin jo huomenna koska mulla ei oo koulua. Pitäis kans siivota vähä joten uskon et alotan heti nii ehin saada kaiken valmiiks ennen salkkareita :D Sit ku oon viikon poissa onki pakko tehä vähä ajastettuja postauksia ettei teille tuu tylsää :P

Hejsan svejsan! Nu känner man att våren äntligen börjar närma sig, iaf idag kändes det skönt att stå i solen och känna lite värme. Fick dessutom idag fixat alla praktikpapper så efter Lapplands resan får jag börja där :) Nu borde jag packa färdigt eftersom jag skall åka till Lappland på veckoslutet med min familj och hmm jag vet inte, kanske jag kunde åka hem redan imorgon eftersom jag inte har skola. Borde också städa här så jag får väl ta och börja genast så jag hinner bli klar före Salkkarit :D När jag sedan är borta en vecka måste jag ta och göra tidsinställda inlägg så att ni inte får det tråkigt :P


Today's look






Vest: LTB // T-shirt: Zara // Leggings: Zoey M.
 // Socks: Gina Tricot // Sneakers: Nike // Scarf: Oldie


What do you think about my outfit?


1 kommentti

  1. Siistit sähkönsiniset legsut! Kiva aina katsella sun asuja, kun käytät värejä niin rohkeasti. <3

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)