24.4.2011

Good old times with good old friends



Moikka! Eilinen ilta oli ihan täydellinen! Menin Annikalle Idan kaa ja siellä oli kaikki vanhat hyvät kaverit joita en oo nähny pitkiin aikoihin. Tultiin kesken juomapelin ja oli kyl hauska seurata vierestä ku olin autolla nii sai sit nauraa muiden jutuille :D Yks parhaimmista yllätyksistä Annikalla oli niiden koira, Ninnu joka on jo 16-vuotias ja vieläki aika hyvässä kunnossa. Olihan se vähä harmaantunu mut arvatkaa täyttykö mun sydän lämmöllä ku se tuli haistelemaan ja tunnisti mut vielä. Tutustuin nimittäin Annikaan 6-vuotiaana jolloin ne hankki Ninnun ja samalla koira oppi tunteen mut pennusta pitäen ja onki suojellu mua kovasti :) Lisäks siellä temmelsi kaks Annikan omaa koiraa Lenni ja Masi ja nehän oli nii sulosia kans mutta kasvanu jo viime kerrasta ku näin ne. 

Mut oli kyl tosi kiva nähä kaikkia tuttuja siellä ja sit jatkaa yöelämään. En ois halunu alun perin lähtee SK-ravintoloiden Komiaan mut kaikki muut halus sinne koska Callessa esiinty Antti Tuisku eikä se sit ollu meitä varten. Oon kumminki ilonen et mentiin Komiaan sillä siellä oli lisää tuttuja ja kavereita plus 2 ihmistä blogimaailmasta josta moikkasin yhtä :) Nämä bloggarit oli hurmaava MALENAMI ja kiva tyttönen KIIA-ANNIINA jota sit moikkasin :) Malenalle olisin halunu mennä sanomaan et sen blogi inspiroi tosi paljon mutta sen aviomies oli mukana ja ne otti tosi hienoja kuvia joten en viihtiny mennä häiritseen. Siellä sit kuolasin Malenan Louboutin kenkien perään jotka istu naiselle kuin nenä päähän :) Ilta jatku sit tanssin merkeissä ja oli aivan mahtava fiilis ku tuttuja tuli vastaan joka suunnasta.


Hejsan svejsan! Igår kväll var helt perfekt! Drog med Ida till Annika och där var alla gamla goda vänner som jag inte sett på evigheter. Vi kom mitt i dryckspelet och det var så roligt att följa med då jag var med bil så fick jag skratta åt andras berättelser :D En av de bästa överraskningarna hos Annika var deras hund, Ninnu som är redan 16 år och fortfarande i relativt bra skick. Nog hade hon blivit lite grå men gissa om mitt hjärta blev varm när hon kom och luktade på mig kände fortfarande igen mig. Jag lärde känna Annika som 6-åring då de också skaffade Ninnu och samtidigt fick hon lära känna mig redan som valp och därefter har hon alltid skyddat mig :) Dessutom sprang Annikas 2 hundar, Lenni och Masi runtomkring och de var så söta fast de har nog vuxit från senaste gång jag såg dem. 

Men det var faktiskt trevligt att se alla bekanta där och fortsätta ut i nattlivet. Skulle ursprungligen inte velat dra till Komia, SK-ravintolat men andra ville dit eftersom Antti Tuisku uppträdde i Calle så det var inget för oss. Är ändå jätte glad att vi drog till Komia eftersom där träffade man mera bekanta och vänner plus 2 personer från bloggvärlden och sa hej till den ena :) Dessa bloggerskor var underbara MALENAMI och trevliga tjejen KIIA-ANNIINA som jag tog och hälsade på :) Malena skulle jag ha velat gå fram till och säga hur mkt hennes blogg inspirerar men hennes kärlek var med och de tog fina bilder så ville inte störa. Stod ändå och dreglade efter Malenas Louboutin klackar som satt perfekt på henne :) Kvällen fortsatte med dans och man var så glad då man träffade på bekanta från varje riktning.


Nightlife look

Photobucket
Blazer: H&M // Top: Modström // Bra: Lindex // Jeans: Dr Denim



Photobucket

Sparkle heels: H&M


Pink clutch: Seppälä






3 kommenttia

  1. oon kyllä niin superkateellinen tuosta clutcista! se on niin käsittämättömän ihana!

    VastaaPoista
  2. the shirt and the clutch is adorable!thanks for the comment, i just love it! adorable blog too!
    kisses

    VastaaPoista
  3. Niinjoo mehän nähtiin! :) heh.

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)