21.4.2011

Yesterday in blue


Moikka! Eilinen päivä meni nii nopee ettei ehtiny ees koneella olla. Nyt pitäis kohtapuolin lähtee taas kotiin päin junalla ja sit pääsiäisen viettoon vaan. Uskon et meen kyl jonku hampparipaikan ohi, oon ansainnu hamppari aterian :D Junassa sit roskaruokaa nassuun ja Trendi lehti käteen, täydellistä! Mut hei palaillaan :) 

Hejsan! Dagen gick jätte fort igår att jag typ inte ens hann vara vid datorn. Nu borde jag snart dra hemåt med tåget och fira påsk. Tror att jag går via en hamburgarställw, har förtjänat hamburgar måltid :D På tåget får jag då smaska i mig skräpmat och läsa det nyaste Trendi tidningen, perfekt! Vi hörs :)


Look yesterday 

Photobucket


Photobucket

Shirt: Gina Tricot // Jeans: Dr Denim // Shoes: Bianco



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)