11.5.2011

Aurinkokapseleita hankkimassa



Moi hoi! Nyt ku pikkuhiljaa aletaan olla siellä kesäisissä tunnelmissa ajattelin alkaa syödä aurinkokapseleita sillä tiiän et ne toimii hyvin. Ite söin kerran ennen ulkomaan matkaa ja rusketuin helpommin enkä palanu joka oli tärkee juttu. Oon vähä sellanen et rusketun helposti ulkomailla mut Suomessa se tuottaa välillä ongelmia joten nämä aurinkokapselit ois varmaa iha kätevät. Nyt kysymys kumminki kuuluu minkä tuotteen valitsen? Aiemmin mulla on ollu käytössä Bioteekin Aurinkokapselit jotka toimii hyvin eikä oo hinnalla pilattu. Googletin kumminki ja näin et siellä olis myös valikoimissa Karovit - Beetakaroteenivalmiste, Vivisanté kapselit ja sit joku Life kaupan Aurinko plus ravintolisä. Pitää käydä luontaistuotekaupassa kyselemässä nii tietää sit mikä kannattais ostaa :) Hyvä ku tää aurinkokapseli juttu muistu eilen mieleen ku käväsin lukemassa OPRIN blogia joten kiitti kuuluu sille ku se siellä mainitsi näistä :) 

Hejsan! Nu när sommarsäsongen börjar snart vara här tänkte jag börja äta solkapslar för jag vet att de funkar bra. Åt en gång solkapslar före jag åkte utomlands och jag blev faktiskt lättare brun och brände inte mig som var väldigt viktigt. Är lite sådan att jag blir lätt brun utomlands men i Finland är det däremot svårare så därför skulle det vara bra att äta solkapslar. Frågan är dock det att vilken produkt skall jag välja? Tidigare åt jag solkapslar av märket Biotek som funkade och var inte dyra. Googlade och märkte att det finns också produkter så som Karovit, Vivisanté och någo "Aurinko plus" produkt från Life butikerna. Måste ta mig till Life och fråga lite om dessa så vet jag vilken det lönar sig att köpa :) Bra då jag kom igår ihåg detta med solkapslar när jag var och läste OPRIS blogg så tack till henne som nämnde dessa :)


Which one?













1 kommentti

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)