14.5.2011

City day with Jenna


Moikka! Eilisen pelin jälkeen menin aika äkkiä nukkuun sillä heräsin jo kymmenen jälkeen nii ehin kaupungille jo 12 jälkeen. Nähtiin sit Jennan kaa keskustassa ja lähettiin kiertään kauppoja. Ite en ostanu mitään mut Jenna löysi ihanat korkkarit, leggingsit ja semmosta :) Nyt oon just käynny suihkussa ja syönny. Pitäis kuivata hiukset, meikata ja lähtee sit Jennan kaa sen kaverin päättäjäisbileisiin jossa vietetään alkuilta ja lähetään viihteelle sen jälkeen :) Tänään tulee Euroviisu finaali joten peukut pystyyn Suomelle ja Paradise Oskarille, kyl se varmasti hyvin menee! :) Mut hei hauskaa iltaa!


Hejsan! Efter matchen igår gick jag ganska snabbt och sova eftersom jag vaknade idag redan efter 10 så hann jag till stan runt 12. Mötte upp Jenna i centrum och sedan drog vi och gå runt i butikerna. Själv köpte jag inget men Jenna hittade härliga högklackade, leggings och sånt :) Nu har jag precis varit i duschen och ätit. Borde torka håret, sminka mig och dra med Jenna till hennes kompis graduating party där vi firar början av kvällen och drar ut och festa efteråt :) Idag kommer också Melodifestivalens final så tummen upp för Finland och Paradise Oskar, nog går det säkert bra! :) Men hej ha en bra kväll!


City look
 





Jacket: H&M // Glasses: H&M // Scarf: H&M // Dress: Lindex 
// Belt: H&M // Shoes: Bianco // Bag: Handmade from Rome



6 kommenttia

  1. Fantástico, city look!!!
    Besos, desde España, Marcela

    VastaaPoista
  2. upea asu ja muutenkin mielenkiintoinen blogi, pitäneekin jäädä seurailemaan :)

    VastaaPoista
  3. Heyy oon 18 vuotias tyttö Helsingistä ja aloitin pari kk sitten kirjoittamaan omaa lifestyle/ fashion blogia, ois kiva saada muilta bloggaajilta kommenttia mitä pidätte mubn blogista ja tietenkin uusia lukioita ;D tervetuloa lukemaan ! :) THXXX

    http://leave-world.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Den här gillar jag bit time! Klänningen har på något sätt acne feeling i sig :)

    VastaaPoista
  5. upea asu! ehdottomasti upein koko blogisi historiassa. tätä fanitan, vautsi!

    VastaaPoista

So you have finally found me, tell me what's up? :) Thanks for your comment!! Besos :)